Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 17. januar 2008
- Størrelse:
- 191x229x21 mm.
- Vægt:
- 525 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers
How to get started with Guerrilla Marketing. This title enables readers to adopt the mindset of a guerrilla marketer in order to achieve better business results, at less cost, faster. It reveals dozens of low-cost strategies for getting new customers using time, energy and imagination.
Brugerbedømmelser af Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621