Spices and Tourism: Destinations, Attractions and Cuisines
indgår i Tourism and Cultural Change serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 224
- Udgivet:
- 3. juli 2014
- Størrelse:
- 147x18x211 mm.
- Vægt:
- 386 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Spices and Tourism: Destinations, Attractions and Cuisines
This is the first book to explore the relationship between tourism and spices. It examines the various layers of connection between spices and tourism in the context of destinations, attractions and cuisines. This volume will be useful for researchers and students in cultural tourism, culinary tourism, anthropology of food and food history.
Brugerbedømmelser af Spices and Tourism: Destinations, Attractions and Cuisines
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Spices and Tourism: Destinations, Attractions and Cuisines findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Rejsebøger
- Hobby og fritid
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Kulturstudier > Kulturstudier: skikke og traditioner
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Serviceerhverv > Serviceindustri og turisme
- Idræt og udendørsaktiviteter
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621