De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Social Media for Scientific Institutions

- How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool

indgår i BestMasters serien

Bag om Social Media for Scientific Institutions

This book covers relevant topics of social media in the area of research institutes. Daniel Hurrle and Julia Postatny follow the research question of how social media can empower the communication of such institutes by using the example of the Berlin-Brandenburg Academy of Sciences and Humanities.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658088217
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 117
  • Udgivet:
  • 31. januar 2015
  • Udgave:
  • 2015
  • Størrelse:
  • 210x148x8 mm.
  • Vægt:
  • 1856 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Social Media for Scientific Institutions

This book covers relevant topics of social media in the area of research institutes. Daniel Hurrle and Julia Postatny follow the research question of how social media can empower the communication of such institutes by using the example of the Berlin-Brandenburg Academy of Sciences and Humanities.

Brugerbedømmelser af Social Media for Scientific Institutions



Find lignende bøger
Bogen Social Media for Scientific Institutions findes i følgende kategorier: