- Indbinding:
- Ukendt
- Udgivet:
- 1. maj 2021
- Udgave:
- 3
- Størrelse:
- 170x246x19 mm.
- Vægt:
- 792 g.
- 1-3 hverdage.
- 3. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Salg og service, niveau FEDC
Dette undervisningsmateriale til Salg & service niveau FEDC er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner til faget Salg og service på handelsskolernes merkantile grunduddannelse, HG.
Den samlede undervisningspakke omfatter følgende:
Lærebog
Opgavesamling
Informationer om bogen:
Salg og service tager udgangspunkt i aktuelle og virkelighedsnære eksempler med danske og internationale virksomheder.
Stoffet præsenteres på en overskuelig og læsevenlig måde og i et sprog, som eleverne kan forstå
Det første kapitel giver eleverne instruktion i at bruge bogen
Nyt design, farvefotos og et læsevenligt layout med mange figurer, skemaer og illustrationer
Resumé og oversigt med vigtige begreber og ordforklaring er placeret sidst i hvert kapitel
Opgavesamlingen tilgodeser forskellige læringsstile og variation i undervisningen.
Opgavetyper: Repetitionsopgaver, checkopgaver, tekstanalyser, leg med ord, kreative opgaver, web-baseret opgaver, anvendelse af pc, tablet eller smartphone, rollespil, konkurrencer mv.
Opgaverne følger teorigennemgangen i lærebogen og øges i sværhedsgrad i hvert kapitel
Opgaverne lægger op til skriftlig besvarelse, mundtlig besvarelse og diskussion
Caseopgaver er velegnet til eksamenstræning
FORORD
Vort undervisningsmateriale Salg & service, niveau F, E, D og C, 3. udgave, er en videreudvikling af tidligere udgave og omfatter lærebog, opgavesamling og e-læringsmateriale. Adgang til e-læringsmaterialet fås ved henvendelse til kundeservice.
Lærebogen er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner for fagområdet salg og service, niveau F, E, D og C, og materialet er udarbejdet med henblik på anvendelse i undervisningen på handelsskolernes merkantile grunduddannelse (HG).
Lærebog og opgavesamling er opdelt i fire dele, hvor del 1 (kapitel 1-6) dækker niveau F, del 2 (kapitel 7-11) dækker niveau E, del 3 (kapitel 12-21) dækker niveau D og del 4 (kapitel 22-26) dækker niveau C.
Trojkas Salg & service tager udgangspunkt i aktuelle og virkelighedsnære eksempler med danske og internationale virksomheder. Stoffet præsenteres på en overskuelig og læsevenlig måde. Sidst i hvert kapitel er der et resumé og en oversigt med vigtige begreber og ordforklaring.
Opgavesamlingen tilgodeser forskellige læringsstile og variation i undervisningen med forskellige opgavetyper, fx repetitionsopgaver, checkopgaver, tekstanalyser, leg med ord, kreative opgaver, web-baseret opgaver, anvendelse af pc, tablet eller smartphone, rollespil, konkurrencer mv.
Strukturen i opgavesamlingen følger teorigennemgangen i lærebogen og øges i sværhedsgrad i hvert kapitel. Opgaverne lægger op til skriftlig besvarelse, mundtlig besvarelse og diskussion. Efter hver del 1-4 er der en case-opgave, som er velegnet til eksamenstræning.
Det er muligt frit at downloade lærebogens figurer fra bogens website på Trojka.dk, hvor der også er supplerende e-læringsmaterialer, bl.a. links til websites, filmklip og ekstraopgaver.
For undervisere er der adgang til vejledende løsninger til opgavesamling. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget.
Juni 2013
Kirsten Dahl
Lene Jenrich
Peter Schmalz
Lise Aarosin
Den samlede undervisningspakke omfatter følgende:
Lærebog
Opgavesamling
Informationer om bogen:
Salg og service tager udgangspunkt i aktuelle og virkelighedsnære eksempler med danske og internationale virksomheder.
Stoffet præsenteres på en overskuelig og læsevenlig måde og i et sprog, som eleverne kan forstå
Det første kapitel giver eleverne instruktion i at bruge bogen
Nyt design, farvefotos og et læsevenligt layout med mange figurer, skemaer og illustrationer
Resumé og oversigt med vigtige begreber og ordforklaring er placeret sidst i hvert kapitel
Opgavesamlingen tilgodeser forskellige læringsstile og variation i undervisningen.
Opgavetyper: Repetitionsopgaver, checkopgaver, tekstanalyser, leg med ord, kreative opgaver, web-baseret opgaver, anvendelse af pc, tablet eller smartphone, rollespil, konkurrencer mv.
Opgaverne følger teorigennemgangen i lærebogen og øges i sværhedsgrad i hvert kapitel
Opgaverne lægger op til skriftlig besvarelse, mundtlig besvarelse og diskussion
Caseopgaver er velegnet til eksamenstræning
FORORD
Vort undervisningsmateriale Salg & service, niveau F, E, D og C, 3. udgave, er en videreudvikling af tidligere udgave og omfatter lærebog, opgavesamling og e-læringsmateriale. Adgang til e-læringsmaterialet fås ved henvendelse til kundeservice.
Lærebogen er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner for fagområdet salg og service, niveau F, E, D og C, og materialet er udarbejdet med henblik på anvendelse i undervisningen på handelsskolernes merkantile grunduddannelse (HG).
Lærebog og opgavesamling er opdelt i fire dele, hvor del 1 (kapitel 1-6) dækker niveau F, del 2 (kapitel 7-11) dækker niveau E, del 3 (kapitel 12-21) dækker niveau D og del 4 (kapitel 22-26) dækker niveau C.
Trojkas Salg & service tager udgangspunkt i aktuelle og virkelighedsnære eksempler med danske og internationale virksomheder. Stoffet præsenteres på en overskuelig og læsevenlig måde. Sidst i hvert kapitel er der et resumé og en oversigt med vigtige begreber og ordforklaring.
Opgavesamlingen tilgodeser forskellige læringsstile og variation i undervisningen med forskellige opgavetyper, fx repetitionsopgaver, checkopgaver, tekstanalyser, leg med ord, kreative opgaver, web-baseret opgaver, anvendelse af pc, tablet eller smartphone, rollespil, konkurrencer mv.
Strukturen i opgavesamlingen følger teorigennemgangen i lærebogen og øges i sværhedsgrad i hvert kapitel. Opgaverne lægger op til skriftlig besvarelse, mundtlig besvarelse og diskussion. Efter hver del 1-4 er der en case-opgave, som er velegnet til eksamenstræning.
Det er muligt frit at downloade lærebogens figurer fra bogens website på Trojka.dk, hvor der også er supplerende e-læringsmaterialer, bl.a. links til websites, filmklip og ekstraopgaver.
For undervisere er der adgang til vejledende løsninger til opgavesamling. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget.
Juni 2013
Kirsten Dahl
Lene Jenrich
Peter Schmalz
Lise Aarosin
Brugerbedømmelser af Salg og service, niveau FEDC
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Salg og service, niveau FEDC findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621