Routledge International Handbook of the Sociology of Art and Culture
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 480
- Udgivet:
- 23. september 2015
- Størrelse:
- 254x184x33 mm.
- Vægt:
- 1038 g.
- 2-4 uger.
- 24. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Routledge International Handbook of the Sociology of Art and Culture
This handbook defines the sociological analysis of art and culture, focusing on the visual arts, literature, music and digital culture. Leading international scholars consider the restructuring of highbrow and popular culture; aesthetic preferences; ethnicity, migration and cosmopolitanism; and the rise of screen culture using state-of-the-art methods and theoretical innovations.
Brugerbedømmelser af Routledge International Handbook of the Sociology of Art and Culture
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Routledge International Handbook of the Sociology of Art and Culture findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621