Realistic Marketing Strategy in Governance And Responses To Competitor Risks Cases in Banking -Investment -Finance -Commerce -Tourism -Airlines -Hotels -Hardware -Medicine - Agriculture -Manufacturing -Electric & Water -Gas & Oil and Other Industries Aft
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 378
- Udgivet:
- 12. august 2022
- Størrelse:
- 152x24x229 mm.
- Vægt:
- 810 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Realistic Marketing Strategy in Governance And Responses To Competitor Risks Cases in Banking -Investment -Finance -Commerce -Tourism -Airlines -Hotels -Hardware -Medicine - Agriculture -Manufacturing -Electric & Water -Gas & Oil and Other Industries Aft
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Realistic Marketing Strategy in Governance And Responses To Competitor Risks Cases in Banking -Investment -Finance -Commerce -Tourism -Airlines -Hotels -Hardware -Medicine - Agriculture -Manufacturing -Electric & Water -Gas & Oil and Other Industries Aft findes i følgende kategorier: