Popular Culture and Political Identity in the Arab Gulf States
indgår i SOAS Middle East Issues S. serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 144
- Udgivet:
- 10. november 2008
- Størrelse:
- 134x211x16 mm.
- Vægt:
- 220 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Popular Culture and Political Identity in the Arab Gulf States
Explores the dynamism of the Gulf, reflected not just in high-rise buildings and booming stock markets, but also manifested in the realms of art, ideas and expression and their relationships with political authority.
Brugerbedømmelser af Popular Culture and Political Identity in the Arab Gulf States
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Popular Culture and Political Identity in the Arab Gulf States findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621