Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns
- Candidates' Use of New Media
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 226
- Udgivet:
- 10. december 2020
- Størrelse:
- 162x239x19 mm.
- Vægt:
- 458 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns
This book explores how social media influenced presidential campaign rhetoric. Janet Johnson discusses media use in American presidential campaigns as well as social media campaigns for Barack Obama, Mitt Romney, Hillary Clinton, and Donald Trump.
Brugerbedømmelser af Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621