Performance Analysis and Optimization of Inbound Call Centers
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 219
- Udgivet:
- 17. april 2003
- Udgave:
- 12003
- Størrelse:
- 234x156x12 mm.
- Vægt:
- 750 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Performance Analysis and Optimization of Inbound Call Centers
The material presented in this book is a result of my work in the field of call center management during the period 1999-2002. Since call arrivals and call-handling times are often random in inbound call centers, this thesis concentrates on the performance analysis and optimization using queueing models.
Brugerbedømmelser af Performance Analysis and Optimization of Inbound Call Centers
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Performance Analysis and Optimization of Inbound Call Centers findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621