Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 83
- Udgivet:
- 3. august 2014
- Udgave:
- 2015
- Størrelse:
- 234x147x6 mm.
- Vægt:
- 168 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations
The book focuses on the part of the audio conversation not related to language such as speaking rate (in terms of number of syllables per unit time) and emotion centric features. The author analyzes "how" the conversation happens and not "what" the conversation is about by audio signal processing and analysis.
Brugerbedømmelser af Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621