Modelling Learners and Learning in Science Education
- Developing Representations of Concepts, Conceptual Structure and Conceptual Change to Inform Teaching and Research
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 364
- Udgivet:
- 17. september 2016
- Udgave:
- 12013
- Størrelse:
- 155x235x20 mm.
- Vægt:
- 5796 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Modelling Learners and Learning in Science Education
This book looks at the centrality of models for knowledge claims in science education and explores the modeling of mental processes, knowledge, cognitive development, and conceptual learning.
Brugerbedømmelser af Modelling Learners and Learning in Science Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Modelling Learners and Learning in Science Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621