Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising
- The Nitty-Gritty of Maxi-Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 280
- Udgivet:
- 20. august 1996
- Størrelse:
- 229x152x19 mm.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising
Dr. Woodside picks up where other books on maxi-marketing leave off, to prove that the effectiveness of image and linkage advertising can be measured, and to show advertising professionals how to do it.
Brugerbedømmelser af Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621