Managing Social Media Practices in the Digital Economy
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 300
- Udgivet:
- 27. december 2019
- 8-11 hverdage.
- 14. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Managing Social Media Practices in the Digital Economy
A reference source that facilitates an understanding of diverse social media tools and platforms and their impact on society, business, and the economy, and illustrates how online communities can benefit the domains of marketing, finance, and information technology.
Brugerbedømmelser af Managing Social Media Practices in the Digital Economy
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Managing Social Media Practices in the Digital Economy findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621