Management and Inter/Intra Organizational Relationships in the Textile and Apparel Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 330
- Udgivet:
- 30. december 2019
- Størrelse:
- 290x326x28 mm.
- Vægt:
- 1368 g.
- 8-11 hverdage.
- 14. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Management and Inter/Intra Organizational Relationships in the Textile and Apparel Industry
Provides emerging research exploring relevant theoretical frameworks and the latest empirical research underlining the complexity of management applications within the textile industry. The book features coverage on a broad range of topics, such as consumer relationships, cultural identity, and organisational culture.
Brugerbedømmelser af Management and Inter/Intra Organizational Relationships in the Textile and Apparel Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Management and Inter/Intra Organizational Relationships in the Textile and Apparel Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621