Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 400
- Udgivet:
- 30. december 2019
- Størrelse:
- 290x225x34 mm.
- Vægt:
- 1526 g.
- 2-3 uger.
- 18. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector
Provides vital theoretical frameworks and the latest innovative empirical research findings of online social media in the tourism industry. While highlighting topics such as e-business, mobile marketing, and smart tourism, this publication explores user-generated content and the methods of mobile strategies.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621