Handbook of Research on Applied AI for International Business and Marketing Applications
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 400
- Udgivet:
- 30. september 2020
- Størrelse:
- 290x225x51 mm.
- Vægt:
- 2070 g.
- 2-3 uger.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Applied AI for International Business and Marketing Applications
Presents research on artificial intelligence applications within the context of international business. Highlighting a wide range of topics such as diversification, risk management, and artificial intelligence, this book is ideal for marketers, business professionals, academics, practitioners, researchers, and students.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Applied AI for International Business and Marketing Applications
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Applied AI for International Business and Marketing Applications findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621