Guerrilla Marketing for Social Media: 100+ Weapons to Grow Your Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 250
- Udgivet:
- 21. oktober 2010
- Størrelse:
- 229x155x19 mm.
- Vægt:
- 370 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Guerrilla Marketing for Social Media: 100+ Weapons to Grow Your Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits
Equipping you with action plans, implementation steps and 100 marketing weapons, this book teaches you how to combine the principles of guerrilla marketing with the social media applications and networks. It includes 19 secrets every guerrilla social media marketer needs to know; and, The Guerrilla Social Media Toolkit.
Brugerbedømmelser af Guerrilla Marketing for Social Media: 100+ Weapons to Grow Your Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Guerrilla Marketing for Social Media: 100+ Weapons to Grow Your Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621