Guerrilla Marketing for Job Hunters 3.0
- How to Stand Out from the Crowd and Tap Into the Hidden Job Market using Social Media and 999 other Tactics Today
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 368
- Udgivet:
- 25. april 2011
- Udgave:
- 3
- Størrelse:
- 155x228x25 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 12. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Guerrilla Marketing for Job Hunters 3.0
The latest strategies for job hunters revealed in this revised and updated edition This new Third Edition features the latest job-hunting strategies for the Information Age. You'll discover key techniques to reach hiring managers at the employers you want to work for most.
Brugerbedømmelser af Guerrilla Marketing for Job Hunters 3.0
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Guerrilla Marketing for Job Hunters 3.0 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621