Guerilla Marketing on the Internet: The Definitive Guide from the Father of Guerilla Marketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 238
- Udgivet:
- 21. august 2008
- Størrelse:
- 194x231x18 mm.
- Vægt:
- 457 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Guerilla Marketing on the Internet: The Definitive Guide from the Father of Guerilla Marketing
Offers you a step-by-step system on how to apply the 'Guerrilla' strategies to the ultimate marketing weapon, the Internet. This book focuses on how to achieve visibility and profits through energy, time and imagination rather than big marketing dollars. It shows how to level the playing field by gaining traffic to your website.
Brugerbedømmelser af Guerilla Marketing on the Internet: The Definitive Guide from the Father of Guerilla Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Guerilla Marketing on the Internet: The Definitive Guide from the Father of Guerilla Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621