De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger udgivet af Brandculture

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - English Edition
    af Jørgen Holm and Carsten Olesen
    393,95 kr.

    Product Management provides you with the toolbox to work professionally as a product manager and product specialist• The book contains instructions on how to ensure the ongoing priorities in the work and how to take care not to be overwhelmed by everyday operational tasks• The book provides you with tools for handling the cooperation with the company's stakeholders• It contains a lot of suggestions and inspiration for improving cooperation with the development organization• The book provides the toolbox to improve the efforts and management when launching new products• The book contains a number of instructions on how to handle the ongoing work on planning and improvements in the work on the company's existing product portfolio - product lifecycle management in practice• It provides tools and inspiration for working with product marketing• The book provides experience from the practice of some of the large and medium-sized companies in Denmark and Scandinavia - and practice combined with well-tested theory• Product Management provides the toolbox to build, manage and develop the company's product management function

  • af Jørgen Holm & Carsten Olesen
    359,95 kr.

    Product Management giver dig værktøjskassen til at arbejde professionelt som produktchef og produktspecialistBogen giver dig anvisning på, hvordan du sikrer de løbende prioriteringer i arbejdet, og hvordan du passer på ikke at blive overvældet af hverdagens driftsopgaverBogen giver dig redskaber til, hvordan du håndterer samarbejdet med virksomhedens stakeholdersDu får en mængde forslag og inspiration til forbedring af samarbejdet med udviklingsorganisationenBogen giver dig værktøjskassen til at forbedre indsatsen og styringen ved launch af nye produkter og det løbende arbejde med product marketingBogen giver en række anvisninger på, hvordan du håndterer det løbende arbejde med virksomhedens eksisterende produktportefølje – product lifecycle management i praksisBogen giver dig erfaringer fra praksis fra nogle Danmarks og Skandinaviens store og mellemstore virksomheder – og praksis kombineret med velafprøvet teoriProduct Management giver dig værktøjskassen til at opbygge, lede og udvikle product management-funktionen i virksomheden

  • af Jørgen Holm, Marie-Elisabeth Hansen & Carsten Olesen
    393,95 kr.

    Hvad skal der til for at blive en dygtig leder i salg og marketing? Bogen ”B2B Salgs- og marktingledelse” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at lede arbejdet inden for hele eller deles af salgs- og marketingorganisationen i virksomheder, der arbejder inden for business-to-business.Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle delene i salgsorganisationen og marketingafdelingen. Både hver for sig og når de arbejder tæt sammen.Hovedafsnittene i bogen:1. Salgs- og marketingorganisationens transformation2. Opbygning af salgs- og marketingorganisationen 3. Processerne i salgs- og marketingorganisationen 4. Ledelse i salgs- og marketingorganisationen 5. Udvikling af salgs- og marketingorganisationen

  • af Jørgen Holm, Gunni Mikkelsen & Carsten Olesen
    293,95 kr.

    Hvad skal der til for at blive en dygtig sælger? Bogen ”Salg – Resultatskabende værktøjer for sælgere” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at forbedre og udvikle arbejdet med at planlægge, udføre, forankre og udvikle salgsindsatsen. Bogen indeholder både gængse og nye teorier og helt konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle elementerne i salgsrollen i virksomheden. Hovedafsnittene i bogen: 1. Salg og relationer 2. Salgsplanlægning 3. Telefonen i salgsarbejdet 4. Salgsmødet 5. Pleje og udvikling af eksisterende kunder 6. Personlig udvikling for sælgeren 7. Klædt på til fremtiden