Examining Pedagogical Content Knowledge
- The Construct and its Implications for Science Education
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 307
- Udgivet:
- 30. september 1999
- Udgave:
- 1999
- Størrelse:
- 234x156x19 mm.
- Vægt:
- 1390 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Examining Pedagogical Content Knowledge
The audience is provided with a functional understanding of the basic tenets of the construct as well as its applications to research on science teacher education and the development of science teacher education programs.
Brugerbedømmelser af Examining Pedagogical Content Knowledge
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Examining Pedagogical Content Knowledge findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621