Erfolgsfaktoren der Hersteller-Handler-Beziehung
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 371
- Udgivet:
- 28. juni 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x20 mm.
- Vægt:
- 477 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Erfolgsfaktoren der Hersteller-Handler-Beziehung
Wolfgang Meyer ermittelt die zentralen Erfolgsfaktoren, die die Beziehung zwischen Hersteller und Facheinzelhändler positiv beeinflussen. Er überprüft diese Faktoren für die Porzellanbranche anhand einer Primärerhebung bei GPK-Facheinzelhändlern.
Brugerbedømmelser af Erfolgsfaktoren der Hersteller-Handler-Beziehung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Erfolgsfaktoren der Hersteller-Handler-Beziehung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621