De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Doing Text - Media After the Subject

Bag om Doing Text - Media After the Subject

This collection re-imagines the study of English and media in a way that decentralises the text (e.g. Across the chapters, the authors present applicable learning and teaching strategies that weave together art works, films, social practices, creativity, 'viral' media, theater, TV, social media, videogames, and literature.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781911325024
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 1. juli 2016
  • Størrelse:
  • 157x233x11 mm.
  • Vægt:
  • 312 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Doing Text - Media After the Subject

This collection re-imagines the study of English and media in a way that decentralises the text (e.g. Across the chapters, the authors present applicable learning and teaching strategies that weave together art works, films, social practices, creativity, 'viral' media, theater, TV, social media, videogames, and literature.

Brugerbedømmelser af Doing Text - Media After the Subject



Find lignende bøger
Bogen Doing Text - Media After the Subject findes i følgende kategorier: