De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Determinants of Private Label Attitude

- Predicting Consumers' Brand Preferences Using Psychographics

indgår i BestMasters serien

Bag om Determinants of Private Label Attitude

Various psychographic traits that most directly influence consumers' private label attitudes are the focal point of Stefanie Weiss' investigation. The hypothesized relationships between consumers' private label attitude and various psychographic traits are tested on a sample of German and Austrian consumers using an online questionnaire.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658086718
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 143
  • Udgivet:
  • 11. februar 2015
  • Udgave:
  • 2015
  • Størrelse:
  • 210x148x9 mm.
  • Vægt:
  • 2155 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Determinants of Private Label Attitude

Various psychographic traits that most directly influence consumers' private label attitudes are the focal point of Stefanie Weiss' investigation. The hypothesized relationships between consumers' private label attitude and various psychographic traits are tested on a sample of German and Austrian consumers using an online questionnaire.

Brugerbedømmelser af Determinants of Private Label Attitude



Find lignende bøger
Bogen Determinants of Private Label Attitude findes i følgende kategorier: