Cross channel - fremtidens detailhandel
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Cross channel - fremtidens detailhandel
Ny bog om den krævende disciplin at gå fra multi channel til cross channel skrevet af en trend- og livsstilsekspert og en digital ekspert. Forbrugerne er nådesløse i deres valg og evaluering af
en butik – og de deler gerne ud af deres erfaringer og holdninger på nettet,
samtidig med at de shopper på tværs af kanaler. For de fleste detailhandlere er
forbrugerne et utilregneligt, illoyalt, evigt pristjekkende folkefærd, som de
ikke ved, hvad de skal stille op med, og som man hele tiden render i hælene af.
Mange penge spildes i halsløse forsøg på at sikre sig nye salgskanaler, som
efterfølgende kun implementeres halvt eller ikke kan integreres med
eksisterende kanaler.
Det er derfor, vi har skrevet bogen om fremtidens
detailhandel. Eller rettere; morgendagens detailhandel. For det er nu og her!
Det er ikke om 10 eller 20 år. Morgendagens detailhandel tilpasser sig
forbrugernes nye købsadfærd, der går på tværs af kanaler.
Vi håber, du vil blive inspireret til at gøre noget
godt og til at sikre, at der også om mange år er masser af detailhandel i
Danmark. Bogen er fuld af idéer, eksempler og historier om de mange veje og
muligheder, der ligger lige foran os alle.
De butikker, der vælger at være til stede for
kunderne på tværs af kanaler, kan se frem til nogle spændende år, hvor
detailhandel genopfindes. Kom i gang med fremtiden. Den er cross channel, og det bliver spændende!
en butik – og de deler gerne ud af deres erfaringer og holdninger på nettet,
samtidig med at de shopper på tværs af kanaler. For de fleste detailhandlere er
forbrugerne et utilregneligt, illoyalt, evigt pristjekkende folkefærd, som de
ikke ved, hvad de skal stille op med, og som man hele tiden render i hælene af.
Mange penge spildes i halsløse forsøg på at sikre sig nye salgskanaler, som
efterfølgende kun implementeres halvt eller ikke kan integreres med
eksisterende kanaler.
Det er derfor, vi har skrevet bogen om fremtidens
detailhandel. Eller rettere; morgendagens detailhandel. For det er nu og her!
Det er ikke om 10 eller 20 år. Morgendagens detailhandel tilpasser sig
forbrugernes nye købsadfærd, der går på tværs af kanaler.
Vi håber, du vil blive inspireret til at gøre noget
godt og til at sikre, at der også om mange år er masser af detailhandel i
Danmark. Bogen er fuld af idéer, eksempler og historier om de mange veje og
muligheder, der ligger lige foran os alle.
De butikker, der vælger at være til stede for
kunderne på tværs af kanaler, kan se frem til nogle spændende år, hvor
detailhandel genopfindes. Kom i gang med fremtiden. Den er cross channel, og det bliver spændende!
Brugerbedømmelser af Cross channel - fremtidens detailhandel
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Cross channel - fremtidens detailhandel findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621