Call Center Operations: Profiting from Teleservices
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 528
- Udgivet:
- 1. maj 2000
- Udgave:
- Størrelse:
- 234x183x34 mm.
- Vægt:
- 851 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Call Center Operations: Profiting from Teleservices
The management of telecommunications and computer technologies presents businesses with opportunities to make their operations more efficient; and there are numerous examples of the functions being transformed by telecommunications technologies. This book teaches how to profit from them.
Brugerbedømmelser af Call Center Operations: Profiting from Teleservices
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Call Center Operations: Profiting from Teleservices findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621