Brand Psychology: Neuro Marketing and cognitive Psychology - Revolutionizing Branding Strategies
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 188
- Udgivet:
- 29. september 2023
- Størrelse:
- 140x11x216 mm.
- Vægt:
- 245 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Brand Psychology: Neuro Marketing and cognitive Psychology - Revolutionizing Branding Strategies
Uncover the psychology behind successful branding strategies in "Brand Psychology: Neuro Marketing & Cognitive Psychology: Revolutionizing Branding Strategies." Delve into the neuroscientific and cognitive foundations of consumer behaviour, exploring the art of crafting powerful brand narratives and leveraging emotions. Real-world examples demonstrate how leading brands harness these insights to forge lasting connections. From the psychology of colour to the ethics of neuromarketing, this book is an indispensable resource for marketers, entrepreneurs, and psychology enthusiasts. Revolutionize your branding approach with the latest insights from neuroscience and cognitive psychology, ensuring your brand stands out in today's competitive market.
Brugerbedømmelser af Brand Psychology: Neuro Marketing and cognitive Psychology - Revolutionizing Branding Strategies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Brand Psychology: Neuro Marketing and cognitive Psychology - Revolutionizing Branding Strategies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621