De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

B2B Salgs- og marketingledelse

Bag om B2B Salgs- og marketingledelse

Hvad skal der til for at blive en dygtig leder i salg og marketing? Bogen ”B2B Salgs- og marktingledelse” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at lede arbejdet inden for hele eller deles af salgs- og marketingorganisationen i virksomheder, der arbejder inden for business-to-business. Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle delene i salgsorganisationen og marketingafdelingen. Både hver for sig og når de arbejder tæt sammen. Hovedafsnittene i bogen: 1. Salgs- og marketingorganisationens transformation 2. Opbygning af salgs- og marketingorganisationen 3. Processerne i salgs- og marketingorganisationen 4. Ledelse i salgs- og marketingorganisationen 5. Udvikling af salgs- og marketingorganisationen

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799625239
  • Indbinding:
  • Indbundet
  • Sideantal:
  • 388
  • Udgivet:
  • 2. januar 2013
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 175x246x25 mm.
  • Vægt:
  • 868 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 26. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af B2B Salgs- og marketingledelse

Hvad skal der til for at blive en dygtig leder i salg og marketing? Bogen ”B2B Salgs- og marktingledelse” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at lede arbejdet inden for hele eller deles af salgs- og marketingorganisationen i virksomheder, der arbejder inden for business-to-business.
Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle delene i salgsorganisationen og marketingafdelingen. Både hver for sig og når de arbejder tæt sammen.
Hovedafsnittene i bogen:
1. Salgs- og marketingorganisationens transformation
2. Opbygning af salgs- og marketingorganisationen 3. Processerne i salgs- og marketingorganisationen 4. Ledelse i salgs- og marketingorganisationen 5. Udvikling af salgs- og marketingorganisationen

Brugerbedømmelser af B2B Salgs- og marketingledelse