De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

American Media and the Memory of World War II

Bag om American Media and the Memory of World War II

Concentrating on key popular films, television series, and digital games from the last two decades, this book explores the critical influence World War II continues to exert on a generation of Americans born over thirty years after the conflict ended.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138805521
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 214
  • Udgivet:
  • 10. marts 2015
  • Størrelse:
  • 152x229x18 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 6. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af American Media and the Memory of World War II

Concentrating on key popular films, television series, and digital games from the last two decades, this book explores the critical influence World War II continues to exert on a generation of Americans born over thirty years after the conflict ended.

Brugerbedømmelser af American Media and the Memory of World War II



Find lignende bøger
Bogen American Media and the Memory of World War II findes i følgende kategorier: