A Planning Guide for Corporate Museums, Galleries, and Visitor Centers
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 224
- Udgivet:
- 26. november 1991
- Størrelse:
- 155x238x22 mm.
- Vægt:
- 506 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A Planning Guide for Corporate Museums, Galleries, and Visitor Centers
This planning guide describes the different types of corporate museum-like facilities located in the United States and around the world, and provides information for anyone planning, starting up or operating a museum, gallery or visitor centre.
Brugerbedømmelser af A Planning Guide for Corporate Museums, Galleries, and Visitor Centers
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A Planning Guide for Corporate Museums, Galleries, and Visitor Centers findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621